Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.3.2022 alkaen.

Jadeia Oy yritystiedot

Jadeia Oy
Possijärvenkatu 1
33400 Tampere
[email protected]
www.jadeia.fi
Y-tunnus: 2867620-5

Verkkokauppa

Jadeia verkkokauppa myy lahjakortteja sekä laadukkaita kauneusalan tuotteita ja tarvikkeita.

Myymme ammattilaistuotteita noutomyymälässä ja verkkokaupassa ainoastaan kauneuden- ja terveydenhoitoalan ammattilaisille. Verkkokaupassa ostosten tekemiseen tarvitset henkilökohtaiset tunnukset. Tuotteiden hinnat näkyvät sisäänkirjautumisen jälkeen. Rekisteröidy verkkokauppaan tästä

Lahjakortteja voivat ostaa kaikki asiakkaat ilman rekisteröitymistä.

Tuotteiden hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron. Kaikki ostokset maksetaan arvolisäverollisina. Ajankohtaisin tieto tuotteista hintoineen löytyy verkkokaupastamme. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Jadeia yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Jadeia Oy
Possijärvenkatu 1
33400 Tampere
[email protected]

Maksutapa
Verkkokaupassamme voidaan maksaa ostokset heti pankkipainikkeilla tai luottokortilla.

Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Pyrimme lähettämään tilaukset matkaan saman päivän aikana, jos mahdollista tai 1-2 päivän kuluessa tilauksesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Saat aina tiedon sähköpostitse, kun tilaus on lähtenyt meiltä, niin voit seurata pakettisi kulkua. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus
Mikäli haluat palauttaa jonkin tilaamasi tuotteen, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 8 päivän sisään tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla avaamaton ja käyttämätön palauttaessa. Mikäli olet saanut vaurioituneen tuotteen tai paketistasi puuttuu tuote, voit tehdä reklamaation. 

Huomioithan, ettei meillä ole ”tyytyväisen asiakkaan takuuta”. Se tarkoittaa, että emme hyväksy palautuksia/reklamaatioita tuotteista, joita olet käyttänyt, mutta jotka eivät vastaa odotuksiasi. Mahdollisten allergioiden ja yliherkkyyksien varalta suosittelemme aina ensin kokeilemaan uutta tuotetta pienelle ihoalueelle.

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 8 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 8 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 8 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 8 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme asiakkaalta toimituskustannukset 12,00 €.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 8 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.